Kontekst:

Zašto je dobro informatizirati vaš salon?

Kako kompjuter može biti vaš najbolji zaposlenik?

Možda u svom salonu već posjedujete kompjuterski sustav/softver, a možda upravo razmišljate o kupovini jednog. Koja se god opcija uklapa u vaše poslovanje, jedno je sigurno: vrlo malo vlasnika salona zna kako iskoristiti svoje kompjuterske sustave do njihovog punog potencijala! Većina ih ljudi koristi kao neku vrstu dnevnika, ali kompjuterski sustavi, odnosno softveri, vam nude mnogo više od toga – ovaj mini priručnik će vam pokazati upravo to, odnosno koliko učinkovit softver može biti!

Zašto koristiti kompjuterski softver?

Prikupljanje podataka – „Prije postavljanja softvera u moj salon, trebali su mi dani i dani za prikupljanje i organiziranje bilo koje vrste podataka potrebne za marketing.  Nakon instalacije softvera, sve se odjednom našlo na jednom mjestu i to dostupno samo jednim klikom miša! „

Lakše dođite do klijenata koje ste izgubili – „Prije instalacije softvera, neophodno je bilo vraćati se i prolaziti kroz tekice sa podacima i tražiti klijente koji su otišli kako bismo ih mogli kontaktirati, a to je trajalo beskrajno dugo!“

Sad, s kompjuterskim softverom možete filtrirati sve vrste klijenta (izgubljeni klijenti, koji se nisu vratili u salon u određenom vremenskom periodu i sl.), pa im možete poslati SMS, e-mail ili pismo – i to svima odjednom, što vam uvelike olakšava posao.

Korištenje softvera umanjuje slučajeve ne-pojavljivanja u zakazanom terminu – kompjuterski Vam sustav  omogućava slanje jednostavnih podsjetnika klijentima u obliku SMS-a ili e-maila da bi ih podsjetili na zakazani termin. Drastično smanjuje slučajeve nepojavljivanja i kašnjenja, te vašim stilistima olakšava organizaciju vremena i termina. Klijentima prilikom naplaćivanja također pruža i mogućnost ponovnog zakazivanja termina, kad su u mogućnosti.

Korištenjem softvera dostupan Vam je marketing i praćenje svih statistika, a  sve dostupno samo jednim klikom miša.

Korištenjem softvera možete pratiti dostignuća vaših zaposlenika – sve što trebate uraditi jeste u sustav unijeti ciljeve i softver će sve odraditi sam. Vi si samo ispišete konačne izvještaje i uvid u uspjeh je kompletan!

Prikupljanje podataka

Korištenje softvera je najlakši način pohrane podataka – o klijentima i informacijama o njima. Možete koristiti i dodatni odjeljak „Kako su čuli za vas“ (putem FB-a, Twittera, letaka, drugih klijenata, itd.). Lak pristup podacima – kad unesete podatke i kliknete na „Sačuvaj“, sve Vaše brige o čuvanju postaju prošlost!

Kako reklamirati salon uz pomoć softvera?

Kad prikupite sve potrebne podatke, vrijeme je da ih iskoristite za marketing prema klijentima.

Vaši klijenti će tada dobiti mail s upitom da li žele primati email-ove iz vašeg salona. Neki će ih klijenti ignorirati, neki to neće vidjeti, ali većina će potvrditi, što znači da im odmah možete početi slati marketinške materijale.

Za mobilni marketing Vaš sustav možete automatski podesiti tako da svim novim klijentima salona poželi dobrodošlicu putem SMS-a. Kao na primjer “Zahvaljujemo se na posjeti. Možete posjetiti našu Facebook stranicu i osvojiti…..“ ili „Želite li popust od 50kn?“  Otvorite našu web stranicu i pogledajte uslove….“ .

SMS podsjetnici za zakazane termine – ovo će klijenti jako cijeniti, a Vama umanjiti rizik nepojavljivanja ili kašnjenja. Također možete slati podsjetnike koji klijente podsjećaju koliko je dugo prošlo od njihove posljednje posjete salonu. Kao na primjer “Znate li da je prošlo 7 tjedana od Vaše posljednje posjete? Zakažite termin odmah i dobijete 20 kn popusta!“

SMS-ovi sa ponudama putem web-a – neka Vam poruke budu kratke i neka pozivaju na aktivnost. “Želite li usluge vrijedne 400 kn za svega 150kn? Posjetite www……..

Imate miran dan, salon je poluprazan – ako neki od stilista ima puno slobodnih termina neki dan, odnosno ima miran dan, uposlite ga i pošaljite SMS – ‘GRATIS bojanje kod XXXXX! Nazovite odmah i informirajte se“.  Ovo je odličan način kako da promovirate svoje stiliste i popunite termine. Vidjet ćete da će ljudi odmah zvati. Sve ovo vam donosi Vaš kompjuterski softver.

Napomena – zapamtite uključiti pravila i uslove, “Besplatno bojanje je važeće samo uz plaćeno šišanje“.

Zašto je mobilni marketing tako moćan? Zbog brzine! Danas ljudi drže telefone uz sebe gotovo danonoćno. Kad pošaljete SMS, on vrlo skoro dospije upravo u ruke vašeg klijenta. Brz je i učinkovit.

Direktni e-mail

Direktni e-mailovi su najmoćniji vid marketinga.  Uz njegovu pomoć postižete najbolje rezultate. Koristite direktni mail: da bi vratili klijente koji su nekada dolazili kod vas, a više ne dolaze da bi klijente informirali o novim stilistima i uslugama da bi umanjili gubitke ako vas napusti netko od top stilista – možete poslati ciljane poruke njihovim klijentima. Vaš softver će vam pronaći sve klijente pojedinog stiliste, što vam je od velike koristi u slučaju odlaska stiliste jer klijente možete uz pomoć marketinga zadržati u salonu (ponudite im posebne pogodnosti, popuste, poklone, itd.) Softver Vam omogućava da se lakše nosite s odlaskom stilista. Iako odvedu neke klijente, sve što trebate uraditi jeste pojačati marketing i pridobiti nove klijente. Napomena – uvijek je dobro uključiti stare klijente, bez obzira na to kad su otišli. Meni su se recimo klijenti vraćali

E-mail marketing

Ovo je najjeftinija opcija – ali je ujedno i najlošiji poticaj na djelovanje klijenata. Koristite ovaj oblik oglašavanja uz neki drugi oblik marketinga.  Vrijedi ga koristiti ako Vam je preskupo slati SMS-ove ili ako nemate klijentov broj telefona.

Šaljite klijentima podsjetnike radije putem e-maila nego SMS-a, znatno je jeftinije. Upitajte klijente provjeravaju li poštu redovno i ako vam odgovore potvrdno, onda im ponudite slanje podsjetnika putem e-maila.

Personalizirajte email-ove. Tako će ih klijenti prije otvoriti. Obratite im se imenom i stavite neki interesantan naslov koji će ih privući.

Polovinu bitke čini uvjeravanje klijenata da otvore mail i pročitaju sadržaj. Potreban Vam je naslov koji će ih ponukati da to i urade.

Odlična stvar kod ovakve vrste marketinga s Automatskim odgovorom je što možete napraviti nacrt poruke i odabrati primatelje i postaviti da se poruka sama pošalje kasnije, dok ste  odsutni (na godišnjem, recimo).

Kontrola skladišta

Vaš softver može: Kontrolirati ulaz i izlaz robe Dati Vam do znanja koju robu morate naručiti Reći Vam što da stavite na popust i što se najviše prodaje Pratiti kako i koliko se roba troši. Skeniranje barkoda vam uvelike olakšava posao.

Ciljane aktivnosti i praćenje

Cjelokupan marketing može biti precizno ciljan. Npr. kad prikupljate podatke, upitajte klijente za datum rođenja. Zahvaljujući tome, klijenti će dobiti čestitke uz posebnu ponudu na taj dan!

Savršeno rješenje za periode sa manje posla – pošaljite SMS ili mail  „Sretan rođendan želi Vam osoblje salona… Dođite i počastite se GRATIS uslugom u našem salonu“. Možete ponuditi besplatno bojanje ili neki popust pri rezervaciji termina.

Ciljajte na klijente koji vas nisu posjetili neko vrijeme – ili klijente određenog stiliste, sve u cilju ponovnog dobivanja.

Aktivnosti  mogu biti ciljane i u pogledu starosti, spola, profesije, itd. Npr. Možete slati ciljane ponude nastavnicima, liječnicima, itd.

Podesite promotivne aktivnosti samo jednim klikom – sustav će odraditi sav posao za Vas i uštediti Vam značajno vrijeme!

Saznajte odakle vam dolaze klijenti – da li su došli do vas putem Facebooka, ili uz pomoć reklama? Jako je korisno znati da li Vam se marketing koji plaćate isplati.

Ciljano idite na klijente koji više troše – to su Vam klijenti sa A-liste i tretirajte ih kao takve! Nudite kartice lojalnosti kao što su zlatne kartice, kartice lojalnosti, koje im daju 10% popusta na sve usluge. Ti  klijenti među prvima moraju znati za sve vaše nove ponude ili pogodnosti.

Pratite popuste, promocije, skladište i slično. Vaš softver će sve to uraditi za Vas, zaista će za Vas odraditi sav teški posao. Poslati će Vam poruku o zalihama i potrebi novih nabavki, vodi evidenciju o osoblju, slobodnim danima i bolovanjima, voditi i nadgledati će  kompletnu blagajnu  i još puno toga. Kad savladate svoj softver, on će postati Vaš najmoćniji alat za upravljanje salonom!

 

Dostignuća i praćenje djelatnika

Softver možete koristiti za:

  • Postavljanje ciljeva za djelatnike. Osoblje može imati uvid u pregled ciljeva tako da se samo mogu logirati i vidjeti gdje stoje u postizanju ciljeva.
  • Pregled zakazivanja i promjene zakazivanja termina
  • Ispunjenost termina – ako Vam je djelatnik zaposlen samo 30% svog vremena, što rade u ostalih 70%?  Možete ih zaposliti s nekim drugim poslovima.
  • Pregled u % usluga, novih usluga, boja, itd.
  • Uspostavljanje razine cijena za različite djelatnike – vremenom mogu napredovati samo jednim klikom miša
  • Vođenje cijena i naknada – za maloprodaju i veleprodaju.
  • Ispis grafikona o učinkovitosti – možete ih postaviti u garderobu za osoblje tako da svi djelatnici vide kako tko napreduje u različitim poljima: tko najviše proda, tko ima najviše posla, itd. Ako je netko na dnu ljestvice, uvjerit će se u to vlastitim očima. Uz pomoć softvera, nitko se ne može sakriti!!
  • Praćenje najnezaposlenijih perioda u tjednu – možete se potruditi i tihe periode koristiti za ponude. Ako vam je najnezaposlenije između 9.00-11.00 ujutro, onda ponudite ‘Breakfast Club’ –ponudite tisak, kroasan i besplatno bojanje, itd.

Također imajte na umu te tihe periode pri davanju slobodnih dana.

Ako ste utorkom najnezaposleniji, onda možete na taj dan ponuditi slobodan dan nekom od stilista, ako ga trebaju.

 

Odnos s klijentima

Dodatni podsjetnik – ako klijent nije zapisao zakazani termin, možete im ponuditi slanje podsjetnika par dana prije zakazanog termina, besplatno.

Unos napomena – Vaš vam sustav omogućava unos svih napomena o klijentu, tipa željene boje kose, frizure, alergija, itd.

SAVJET: u napomenama morate biti precizni. Ako klijent voli čaj, napišite to i dok uđe u salon sljedeći put, ponudite mu čaj. To će ih zaista impresionirati, vidjet ćete.

Navedite ime – uz napomene obavezo stavite i ime klijenta, da Vam se ne desi da stilist kaže: “Dajte gospođi čaj“.

Koristite dodatne napomene u datoteci klijenta – ako klijent ima neki popust ili vaučer, obavezno to stavite u napomene tako da stilisti znaju o čemu se radi.

Šaljite email-ove i SMS-ove. To vam pomaže pri izgradnji bliskijih odnosa s klijentima.

Posjedovanje softvera u salonu automatski diže profil i razinu salona jer je za klijente to dokaz da držite do profesionalnosti u poslovanju i u odnosu prema njima.

 

Za kraj

Investirajte u ovaj softver!  Sigurno si ga možete priuštiti . Softver je jednako važan kao i ostali materijali koje koristite.

Koštat će Vas. Svaki SMS koji pošaljete će vas nešto koštati, ali uz pomoć dobrog kompjuterskog sustava, sve će Vam se otplatiti.

Zapamtite, ne morate slati podsjetnike klijentima koji su točni i pedantni. Također, pitajte klijente da li žele podsjetnike.

Ne koristiti svoj sustav kao dnevnik – na svoj program gledajte kao na marketinšku i upravljačku mašinu, a ne kao na dnevnik zbivanja.

Unosite sve podatke i osigurajte da su svi podaci ažurirani. Zapamtite da je sustav dobar onoliko koliko ga održavate!

Ako imate mogućnosti zaposlite recepcionara i neka on/ona vodi računa o softveru. Ovo će Vam osigurati neometan rad.  Ako nemate recepcionara, osigurajte da su djelatnici dobro upućeni u rad sustava

 

Strategija zarade

Strategija koju ću podijeliti s Vama je testirana u mom salonu i garantirano vam dovodi nove klijente!

Uzmite telefon i ponudite posebnu ponudu. Naime, nazovite sve koji imaju zakazan termin u sljedećem tjednu.  Upitajte ih: “Da li biste željeli 25-50% popusta na svoju uslugu sljedeći tjedan? Ako dovede prijatelja/icu, oboje dobijete 25-50% popusta, samo taj tjedan!!“

Ili pošaljite SMS sličnog sadržaja. Recite im da vas moraju odmah nazvati.  Kad nazovu, objasnite im o čemu se radi.

Ne moraju doći u isto vrijeme, ali obje usluge moraju biti plaćene odjednom, i to od strane onog ko prvi dođe. Napravite ponudu tako da je dostupna samo za recimo šišanje i friziranje.  A kad odrade to, možete im ponuditi da odmah zakažu bojanje za sljedeći tjedan, i to s popustom.

Neka svaki stilist zove svoje klijente, ili neka to odradi recepcionar.

Ovo možete pretvoriti i u malo natjecanje: onaj stilist koji dobije najviše klijenata na ovu ponudu (odredite minimum od 5 klijenata i 5 prijatelja), dobiti će nagradu.

Svaki prijatelj koji dođe u salon je potencijalni novi klijent!!

Znajte da danas više nije dovoljno biti samo izvrstan frizer. Više nego ikada nam je potrebna potpuna briga o klijentima da bi se u potpunosti zadovoljile njihove potrebe, marketing prema klijentima kako bi bili upoznati sa onime što i kako se radi i nudi, softversko upravljanje salonom koje će nam značajno uštediti vrijeme, ali i realna slika uspješnosti salona kako bismo odmah mogli djelovati na slabim područjima.

U svemu tome pomoći će Vam Merlin X2 koji je istinski čarobnjak i koji će umjesto Vas voditi brigu o svim aspektima uspješnog poslovanja frizerskog salona. Jednostavno sve što ste ikada pomislili da Vam je potrebno – čak i više od toga!

S Merlin X2 programom Vaši rezultati salona će zasigurno biti bolji, a iskorištenost radnog vremena će vam biti jednakomjerno raspoređena kroz sve radne dane i sate.

Stoga ako i Vi želite uspješno poslovati od srca Vam preporučujemo Merlin X2 kompjuterski sistem koji će  svojim magičnim funkcijama pomoći istaknuti Vaš salon ispred svih. Kada jednom isprobate sve njegove mogućnosti, imati ćete partnera za cijeli život i zapitati ćete se kako ste uopće mogli uspješno funkcionirati bez njega.

Što onda kažete na to da jednostavno u ruke dobijete ključ uspjeha i „Know how“ sistem?

Preuzmite uspješni model poslovanja i napredujte s nama bez nepotrebnih prepreka.

Partnerstvo s nama je oblikovano prema vašim potrebama. Mi si uzimamo dovoljno vremena kako bi razumjeli Vaše želje, ciljeve, iskustvo i  Vašu osobnost kombinirajući ih u jednu zajedničku viziju za uspjeh.

Mi kreiramo personalizirani plan koji uključuje edukaciju, podršku i nadgledanje jer prava osoba ne treba ništa nego čisti potencijal i odlučnost za uspjeh.

Mi vam obećajmo da ćemo Vam nuditi naše umijeće uspješnosti poslovanja koje smo razvili kroz proteklih 20 godina.

Ne gubite više vaše dragocjeno vrijeme nego hajde da radimo zajedno. Odmah napravite financijski plan i nazovite nas kako biste naručili program za vaš salon.