Kontekst:

Kako ispravno odabrati softver za vaš salon ili spa centar?

Softver za salone i spa usluge može se uvelike razlikovati, ali ako program koji koristite nema nekih ključnih elemenata, nedostajati će vam veliki potencijalni prihod i zarada. Vrijedan softverski sustav za upravljanje poslovanjem trebao bi biti moćan, inteligentan i pružiti vam alate potrebne za rast vašeg poslovanja. Također bi vam trebao pomoći u olakšavanju svakodnevnih zadataka radeći za vas uz davanje raznih izvještaja i izračuna, tako da se Vi možete usredotočiti na dobrobit svojih klijenata. Evo par važnih funkcija koje bi vam vaš salon ili spa softver trebao ponuditi.

Brza i jednostavna knjiga narudžbi

Naručivanje i  uređivanje narudžbi te postavljanje obveza i odsutnosti zaposlenika trebalo bi biti brzo i jednostavno. Ne želite izgubiti klijenta jer ne možete pronaći sljedeću dostupnu prazninu za traženi termin ili željenog davatelja usluga. Online naručivanje također bi trebalo biti dostupno kako bi vaši klijenti mogli rezervirati termine putem bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, uz trenutnu vremensku integraciju u vaš softver za upravljanje salonom kako bi knjiga narudžbe bila sinkronizirana u trenutku. Prijavom na online portal za rezervaciju termina, klijenti mogu provjeriti vaš dostupni raspored s bilo kojeg mjesta u bilo kojem trenutku kako bi na licu mjesta pregledali otvorene dostupne termine i rezervirati željene usluge u željeno vrijeme sa željenim zaposlenikom.

Izvještaji i ključni pokazatelji uspješnost rada salona

SRU ili sistem ranog upozorenja jedan je od važnijih čimbenika u poslovanju i često se zanemaruje. Ključni pokazatelji uspješnosti su specifični brojevi koji vam govore što se događa u vašem poslu i omogućuju vam donošenje ciljanih strateških odluka za poboljšanje rada salona, kao što je ponovno naručivanje kroz pokazatelja učestalosti posjeta. Merlin X2 ima mogućnost praćenja posjeta i navika klijenata, prodaje proizvoda, rast zaposlenika i sl. Detaljnom analitikom možete dobiti pregled postotka  maloprodaje i izvršenih usluga ili zasebno a svakog klijenta.

Omogućuje iznimno korisničko iskustvo klijentima

Bez obzira na veličinu vašeg poslovanja, izvrsna usluga klijentima trebala bi biti glavni prioritet vašeg salona. Izvrsna korisnička usluga može povećati lojalnost klijenta, količinu novca koju potroši svaki klijent i koliko često se klijent vraća u vaš salon ili SPA centar. I najvažnije sretni klijent će najvjerojatnije preporučiti vaše usluge prijateljima. Tehničke datoteke unutar kartice klijenta čuvaju formule boja klijenta po datumu bojanja, kao i njihove korištene usluge i kupljene proizvode. Ovakva vrsta evidencije pomaže vam povećati profitabilnost jer vam omogućava da se pripremite za svakog klijenta unaprijed, što može dovesti do personaliziranijih savjetovanja i boljeg ukupnog iskustva klijenta u salonu. Prilikom naplaćivanja Merlin X2 pronaći će dostupni termin koji će se otvoriti za zakazivanje sljedeće posjete klijenta. Veća je vjerojatnost da će klijent ponovo rezervirati termin pružajući mu dva ili tri određena otvorena datuma i vremena u trenutku naplaćivanja i odlaska klijenta iz salona.

Aktivni marketing

Slanje e-pošte cijeloj bazi podataka, tj. svim  klijentima stvar je prošlosti. Pomoću ugrađenih marketinških filtera unutar Merlin X2 programa imate mogućnost filtriranja klijenta po određenim ili željenim segmentima i navikama klijenta. Na primjer, možete filtrirati klijente koji rade samo  određene usluge. Jednom kada spremite filter, nećete to morati ponovo. To će vam uštedjeti vrijeme i vaš ciljani marketing putem e-pošte postati će mnogo učinkovitiji. Personalizirajte svoju poruku i pozovite klijente imenom te im slobodno kažite: „Nedostajete nam!“. Ciljano vratite klijente u vaš salon ili SPA centar.

Fleksibilan sustav lojalnosti klijenta

Programi lojalnosti klijenata potiču vaše klijente na kupnju proizvoda i usluga jer mogu zaraditi bodove koji će se koristiti kao sredstvo plaćanja ili dodatni popusti. Te zarađene bodove kasnije možete iskoristiti ciljano ili za usluge ili za maloprodaju ili oboje. Sustav vjernosti je u potpunosti prilagodljiv, ovisno o posebnosti koju vaš salon ili SPA centar odabere za promociju. Na primjer, klijentu možete dati 10 bodova za isprobavanje nove usluge ili za prvu posjetu salonu ili za preporuku novog klijenta, što bi moglo biti jednako kao i novčana nagrada od 10 kn. Ovaj je sustav visoko učinkovit u povratku klijenata i povećanju vašeg prihoda. S Merlin X2 klijente možete jednostavno nagraditi za preporuke ili isprobavanje novih usluga. Osim što svoje klijente nagrađujete bodovima, svoje vjerne klijente možete nagraditi i besplatnim uslugama ili proizvodima ili čak poklon karticom.

Jednostavno upravljanje skladištem i proizvodima

Sustav upravljanja proizvodima u vašem salonu ili SPA centru trebao bi biti u mogućnosti naručivati, održavati i analizirati stanje proizvoda. Ne bi li bilo sjajno kada bi vaš sustav upravljanja proizvodima automatizirao postupak naručivanja preporučujući koje proizvode naručiti na temelju najbolje prodavanih ili prema određenim minimalnim i maksimalnim zalihama prilagodljivim za svaki mjesec u godini? Merlin X2 je jedan od rijetkih softverskih programa na tržištu koji ima pametnog čarobnjaka za upravljanje skladištem. Uz to taj pametni čarobnjak za upravljanje skladištem kroz praćenje zaliha može kreirati narudžbe za potrebne proizvode koje će se dobavljačima poslati e-poštom jednim klikom na gumb. Nećete više morati pozivati svog dobavljača i usmeno diktirati koje proizvode želite naručiti! Ujedno čarobnjak kroz narudžbu odmah priprema i primku za ulaz proizvoda u vaše skladište.

Vrhunska sigurnost

Svi smo čuli priče o prijevari i krađi podataka zbog ranjivih softverskih sustava. Zato Merlin X2 ima sofisticirane sigurnosne funkcije kojima se određuje dozvoljena razina pristupa. Ovaj sustava omogućuje vam da zaključate svaku pojedinu funkciju programa ili određene podatke, poput izvoza klijenta, usluga i ostalih podataka.  Sustav ima tri osnovne razine pristupa podacima kroz brončani, srebrni i zlatni ključ te četvrta najviša sigurnosna razina kreirana za vlasnika salona ili SPA centra. Kroz dnevnik aktivnosti prati se svaki korak u softveru, omogućujući potpunu sigurnost i odgovornost za podatke.

Podrška prema potrebi

Većina tvrtki može ponuditi savršen proizvod ili uslugu, ali je beznačajna ako ta tvrtka ne može pružiti izvrsnu podršku. Merlin X2 ima uvijek dostupnu podršku kako bi vam pomogli da najbolje iskoristite svoj sustav upravljanja salonom ili SPA centrom

Odgovara li vaš trenutni softver svim tim područjima?

Tražite softver koji će vam pomoći da sve to učinite?

Softver za upravljanje u vašem salonu ili spa centru trebao bi biti vaš najbolji zaposlenik te imati cjelokupni marketinški alat i ponuditi vam prijedloge i rješenja na osnovi financijskih analiza. Trebao bi sadržavati ažuriranja za nove značajke, točno pratiti podatke o klijentima i biti specifično prilagođen za vaš salon ili SPA centar.

Uz to, on bi trebao pro aktivno i ciljano pratiti navike klijenata, ponuditi sustav lojalnosti  klijentima i upravljati vašim zalihama proizvoda. Konačno i vrlo važno, vaš sustav upravljanja salonom ili SPA centrom trebao bi pružati neusporedivu sigurnost u skladu s GDPR-om, jer bi podaci vaših klijenata trebali biti dobro zaštićeni.

Ako vaš trenutni softver za vođenje vašeg salona ili SPA centra ne čini sve to, razmislite o Merlin X2 jer on je više od programa.

Merlin X2 je kompletan sistem za upravljanje salonom.