Kontekst:

Moje zadovoljstvo

Moje zadovoljstvo

Mišljenje klijenata i analiza. Upravljanje. Sve što morate imati.

Softver za recenzije i zadovoljstvo kupaca!

Nakon svake posjete, vaš Merlin softver šalje upitnik o zadovoljstvu vašim klijentima SMS-om ili Email-om.

Čim se završi naplata za vašeg klijenta, podaci o uslugama s računa šalju se na platformu “Moje zadovoljstvo”.

Nakon roka koji ste odredili, klijentu se šalje SMS ili e-mail poruka koja sadrži poveznicu. Kada klijent otvori poveznicu, prikazuje se upitnik o zadovoljstvu.

Upitnik se odnosi na usluge koje je klijent koristio ali i na zadovoljstvo djelatnikom koji je usluge pružao!

img-ma-satisfaction-3-1

Analiza rezultata.
Rezultati su dostupni u aplikaciji Nomad kroz nadzornu ploču u obliku brojeva ili grafikona.

Odaberite kako želite vidjeti rezultate, u brojevima ili u grafikonima.

Maksimalna prilagodba za maksimalnu izvedbu.

  • Boje, fotografije i logotip
  • Izbor pitanja
  • Mogućnost da određeni odgovori postanu obvezni
  • Izbor vremena između završetka posjete i primanja ankete o zadovoljstvu korisnika
  • Izbor medija: SMS* ili e-mail
  • Izbor teksta poruke

* Zahtijeva SMS pretplatu

image-interragissez-17-1

Budi pametan!
Svako pitanje može se odnositi na salon, zaposlenike, kategorije usluga, uslugu koju pruža zaposlenik i sl.

Prednosti

picto-avantages-clients-vip-1 (2)

Jača odnos s klijentima

picto-fauteuil (1)

Poboljšan prijem u salonu

picto-avantages-collaborateurs-motives (2)

Uključuje zaposlenike

icon-masatisfaction-avantage-4

Prilagodljive postavke

icon-popcall-avantage-5

Statistika i analiza rezultata