Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Moje zadovoljstvo
Softver za recenzije i zadovoljstvo kupaca!
Nakon svake posjete, vaš Merlin softver šalje upitnik o zadovoljstvu vašim klijentima SMS-om ili Email-om.

Čim se završi naplata za vašeg klijenta, podaci o uslugama s računa šalju se na platformu “Moje zadovoljstvo”.
Upitnik se odnosi na usluge koje je klijent koristio ali i na zadovoljstvo djelatnikom koji je usluge pružao!

Analiza rezultata.
Rezultati su dostupni u aplikaciji Nomad kroz nadzornu ploču u obliku brojeva ili grafikona.

Odaberite kako želite vidjeti rezultate, u brojevima ili u grafikonima.
Maksimalna prilagodba za maksimalnu izvedbu.
- Boje, fotografije i logotip
- Izbor pitanja
- Mogućnost da određeni odgovori postanu obvezni
- Izbor vremena između završetka posjete i primanja ankete o zadovoljstvu korisnika
- Izbor medija: SMS* ili e-mail
- Izbor teksta poruke
* Zahtijeva SMS pretplatu

Budi pametan!
Svako pitanje može se odnositi na salon, zaposlenike, kategorije usluga, uslugu koju pruža zaposlenik i sl.

Prednosti

Jača odnos s klijentima

Poboljšan prijem u salonu

Uključuje zaposlenike
Prilagodljive postavke
Statistika i analiza rezultata