• Ikosoft English version
  • Ikosoft slovenska verzija
  • facebook
  • youtube
  • Android
Obuka i podrška

Obuka i podrška za korisnike ikosoft programa

Podrška

Radeći isključivo s profesionalcima iz frizerskog i kozmetičkog svijeta, naš tim vam je na raspolaganju da odgovori na sva vaša pitanja.

Ivica Pavlačić (098/192-44-44)

Merlinka d.o.o. Senjska 6, 47000 Karlovac
E-mail: info@ikosoft.com.hr

Skype kontakt: ivica.pavlacic

Link za besplatnu verziju Skype-a: http://www.skype.com/en/download-skype/skype-for-computer/

Nakon instalacije molimo poslati zahtjev za pomoć na Skype kontakt: ivica.pavlacicSkype download

Udaljena podrška

Tehnička podrška moguća je i na udaljenosti, putem dijeljenja ekrana.

Zatvorite sve verzije TeamViewer-a i kliknite na logo na glavnom sučelju programa ili kliknite na link: https://ikosoft.com.hr/wp-content/uploads/2013/10/TeamViewerQS_hr_IKOSOFT.exe

ili

http://www.ikosoft.com/locales/ENG/TeamViewerQS.exe

ili preuzmite kompletnu besplatnu verziju TeamViewer-a

Team Viewer downaload

 Link za download osobnog TeamViewer-a:

http://www.teamviewer.com/hr/index.aspx

 

 

Tehnički zahtjevi za softver:

Ako kupujete novo računalo bilo bi dobro da imate sljedeće performance:

– minimalno Intel i3 procesor s najmanje 2,5 Ghz (ili i5 ili i7 još bolje)
– minimalno 4 GB memorije (RAM)
– operativni sustav u 32 ili 64 bita (Windows 7 ili Windows 8 ili Windows 8.1 ili Windows 10)
– preporučeni disk za particiju (C :), SSD disk minimalno 120 GB, umjesto tvrdi disk …

Odgovori na najčešće postavljana pitanja.  

Uputstva su namijenjena prvenstveno postojećim korisnicima, ali mogu poslužiti i potencijalnim kupcima, koji žele saznati nešto više o programu.

Za čitanje uputstva s ove stranice potreban vam je Adobe Acrobat reader koji možete naći na slijedećoj stranici: http://get.adobe.com/reader/otherversions/Adobe Acrobat reader

Upute možete preuzeti klikom na pitanje!

Koji su opći uvjeti korištenja programa?

Kako napraviti završetak dana?

Kako unjeti proizvode i upravljati skladištem?

Kako napraviti narudžbu i unjeti proizvode u skladište? 

Kako otpisivati proizvode s skladišta?

Kako kreirati smjene i radno vrijeme zaposlenika?

Kako prilagoditi postavke prema novom zakonu o PDV-u?

Kako postupiti u slučaju prekda internet veze i nemogučnosti fiskaliziranja računa?

Kako koristiti SMS i E-mail marketing?

Kako kreirati  filtere klijenata i koristiti ih za marketing?

Kako koristiti TAG X3 kupone?

Kako upravljati napojnicama?

Kako kreirati mapu s izvještajima?

Obavezne postavke za ispravnu fiskalizaciju računa!

Postupak instalacije najnovije verzije programa!

Automatsko arhiviranje podataka na određenu destinaciju!

Kako stornirati račun i povrat krivo kupljenog proizvoda!

Kako stornirati račun s različitim načinima plaćanja!

Kako kreirati personalizirane mape s izvještajima!

Izdavanje računa na mrežnim računalima!

Panel X2 i Lucy!

 Kako postaviti program lojalnosti!

 

Trebate pomoć? Postavite nam pitanje!

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Ikosoft.com.hr

Ikosoft.com.hr